Fırsatlardan haberdar olmak için bültenimize abone olun.

İade Şartları

Genel İade Sartları
Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.
Sevkiyat sırasında hasarlı gördüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz ,ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayılırsınız.

* İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE FATURANIZ İLE GÖNDERİNIZ.
* İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
– Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.

İade edilemeyecek ürünler (ayıplı çıkması halleri dışında) açılıp kullanıldıktan sonra  kesinlikle iade alınmaz.


İade İşlemleri
– Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir.
-Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
– İade onaylandığında sistemimizdeki mail adresinize ürün bedeli e-dekont olarak gönderilmektedir. Eğer para iadesi talep ederseniz, sistem dekontunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtacaktır.
– İade sürecine ait tüm masraflar tüketiciye aittir.
– İade kaydı yapılan siparişin fatura ve varsa hediyeleri ile birlikte Promet Bilişim’e ulaşmasından sonra iadesi gerçekleştirilir.